Salg og kundeservice for strømselskaper

Salg og kundeservice er viktige funksjoner for strømselskapene. Dette kurset gir faglig påfyll for deg som jobber med kundeservice i en hverdag preget av økte krav til kundeorientering og effektivitet. Kurset setter legger vekt på teamet og det å bygge team.

Alle ansatte er viktige ambassadører for selskapet i konkurransen om kunden og rekruttering av nyansatte. Du er også ambassadør for bransjen og ditt møte med kunder kan være med på å bygge et godt omdømme for hele fornybarnæringen i samfunnet.

Kurset i salg og kundeservice gir deg:
  • Innføring i DiSC verktøyet – et verktøy i relasjon og samspill. Hvilken profil har jeg?
  • Hvordan kan vi utnytte våre sterke sider til å bedre samspillet på arbeidsplassen og med kundene?
  • Hvordan kan vi som jobber i kundeservice bygge kundelojalitet?
  • Hvordan jobber vi for å lykkes med salg?
Målgruppe

Kurset er for deg som jobber med kundeservice og salg, men også for deg som jobber i andre deler av bedriften.