Salg og kundeservice er viktige funksjoner for strømselskapene. Dette kurset gir faglig påfyll for deg som jobber med kundeservice i en hverdag preget av økte krav til kundeorientering og effektivitet. Kurset setter legger vekt på teamet og det å bygge team.
Alle ansatte er viktige ambassadører for selskapet i konkurransen om kunden og rekruttering av nyansatte. Du er også ambassadør for bransjen og ditt møte med kunder kan være med på å bygge et godt omdømme for hele fornybarnæringen i samfunnet.
Kurset i salg og kundeservice gir deg:
- Innføring i DiSC verktøyet – et verktøy i relasjon og samspill. Hvilken profil har jeg?
- Hvordan kan vi utnytte våre sterke sider til å bedre samspillet på arbeidsplassen og med kundene?
- Hvordan kan vi som jobber i kundeservice bygge kundelojalitet?
- Hvordan jobber vi for å lykkes med salg?
Målgruppe
Kurset er for deg som jobber med kundeservice og salg, men også for deg som jobber i andre deler av bedriften.